Lite Mer Musik

Idag är jag på väldigt bra humör! Jag har lämnat in balklänningen för att bli upp/insydd, jag har hunnit börja på en del uppgifter, jag har fått äta god mat, jag har sovit länge, jag har fått frisk luft. Som följd av detta braiga humör kommer nu en liten lista med supermysiga låtar som lämnar lite eftertanke. Det är Peter Jöback som står för sången, längst ner i inlägget finns en spotifylänk med alla låtarna. 

1. Inget vi får vill vi ha kvar
2. Wicked Game
3. Stockholm i natt
4. Sing
5. I
6. Inte redo än
7. Du har förlorat mer än jag
8. Jag sjöng varje sång för dig
9. Sinner
10. Gå inte förbi
11. Guldet blev till sand
12. She 
13. Ingen skyldighet
14. Glömskans tåg
15. Heal
16. Hollow
17. Everybody Hurts
18. Han är med mig nu
19. Jag står för allt jag gjort
20. Varför Gud?

Jag är väl medveten om att det inte är Peter Jöback som gjort alla dessa låtar, men det gör dem inte mindre bra ;) 

Enjoy: Best of Jöback


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0