så var vi här igen....

Ja, fredag igen. Veckan har gått sjukt fort. Kan bero på att jag sovit till 12 varenda dag och varit sjuk men... nää. Nu har jag en hel del skolarbeten att ta tag i, har första inlämningen på torsdag =D YEY! 

Idag hyllar jag dock spontaniteten och går ut! Sen skulle jag egentligen på hockey imorgon, men det blir inget, har en farbror från England som kommer hit. Och så var det där med skolarbetena... 

Tio dagar kvar, sen blir det italien i tre veckor också! Fast då finns det en risk att bloggandet kommer att avta, vet inte hur det är med internet dit vi ska.. hehe. 

Alltså jag har inte så mycket vettigt att skriva idag, det har hänt absolut ingenting under veckan i och med att jag vart sjuk så. Litet musiktips: Fall out boy - Thnks fr th mmrs ÅH den är så bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0