sista kvällen

Efter att ha kämpat med resväskan i över en timme är jag nu näst intill klar. väskan väger nu 17 kg, den går att stänga och jag kan lyfta den. Var dock tvungen att byta då den första var så hög att jag knappt kunde lyfta den. Är smått skeptisk till resväska nr 2 då ett av låsen har en förmåga att gå upp, spec när den är så proppfull som den är. Men ett spännband borde lösa det problemet, hoppas jag. Hade jag varit större och starkare hade jag tagit med en bag + en väska. Men det blir lite för mycket för lilla mig. Packåsnestyle är inte min grej liksom. Blir intressant hur jag ska klara av att dela resväska med två andra när jag drar till England i fem dagar...

Nu sitter jag och rippar över några cd-skivor till datorn, behöver lägga in lite ny musik på min mp3. Lite smått stressad måste jag ändå erkänna att jag är, lite nervös också. Halsen gör lite ont, huvudet känns lite tungt. Det släpper när jag väl sitter på planet till Italien, eller när jag kommit in i lägenheten i Italien. 

Blir nog att lägga sig snart, ska upp vid åtta och behöver då vara pigg och alert. 

Jag åker snart till Italien. I tre hela veckor. Det är helt sjukt. 

Hoppas att jag har tillgång till internet, eller ja, det måste jag ha för jag ska lämna in en krönika. 

Arrivederci!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0