Sista skoldagen i mars

Idag gjorde jag min sista skoldag den här månaden. På söndag tar jag tåget upp till El schtockolmo och på måndag blir det flyg till l'italia. Jag kommer tillbaka den 1 april, på kvällen, och dagen efter är det högskoleprovet. 

Så vad gör man såhär näst sista kvällen i värmland? Jo, jag tar en paj, sätter mig vid tv:n och tittar på HV71 - AIK. Sedan ska jag göra klart ett skolarbete och börja packa. Mitt i allt detta ska jag se på lite tv, kanske lite vampyrer, äta någon kaka och slappna av. Hehe, lycka till. 

Jag ska se till att slänga upp ett inlägg imorgon om mina tankar inför Italien, för sen vet jag inte hur mycket jag kommer kunna uppdatera. Vi har fått ganska kryptiska meddelanden om internet där nere, men förhoppningsvis kommer jag ha tillgång till det flera gånger i veckan. 

kramar


Kommentarer
Mathilda

Ha det så jättekul nu där nere! Kommer saknar er! <3

Ni måste skriva, gillar idén om facebook-dagbok ^^

Många många pussar och kramar till er alla <33

2011-03-11 @ 21:11:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0