Sommarens första åska

... fick jag uppleva för några timmar sedan. Nu blåser det bara storm ute, och det regnar kanske lite grand. 

På den positiva sidan av dagen däremot har jag:
- Hållt ett awesome tal
- Spelat Piano (börjar lära mig accord + melodi till It must have been love!)
- Börjat på en ny teckning (ytterligare en kille... nästa motiv blir en tjej!) 
- Hittat tillbaka till en del av mig själv som jag sedan två år tillbaka stoppat undan
- Hittat tillbaka till en del av mig själv som jag sedan fem år tillbaka stoppat undan
- Dunkat på med Dannys "Tonight", Eric Saades "Sleepless" "Masquerade" och "Popular" samt lite Zdob si Zdub 
- Lyckats fått mina stereoknappar att fungera igen
- Gjort ett grattiskort, som blev awesome
- Missbrukat ordet awesome

Blixt, åska. Hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0