Hockeynörd

Igår levde jag upp till mitt rykte som hockeynörd. Efter matchen (som FBK tyvärr förlorade, men vilken sista period!) fick tjejerna som jag gick med, mig att vänta utanför hockeybussen på spelarna. Jag tror att vi väntade i 40 minuter ungefär. Jag fick tag i fyra nya autografer (hade ju redan en del), bland annat Wallins och Jönssons. Seriöst, Jörgen Jönsson! Han sa att det var klart han hade tid med en autograf, jag hade ju väntat så länge. Och Wallin tackade för att jag kom. Jag svimmade inombords. 

Busschauffören var cool och jättesnäll! Liksom, bara så ni vet. 

Kvällen blev lyckad, jag kom hem typ halv tolv men det var det värt. Att få träffa spelarna var helt otroligt underbart. Och det är ju typ enda chansen jag har att se dem, nu när jag inte bor hemma längre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0