Anatomi, schmanatomi

Det där med fokus och koncentration har väl aldrig varit min starka sida. Speciellt inte idag. För imorgon får jag åka hem. Imorgon har jag tenta. Imorgon är det en dag kvar tills min krönika ska vara klar och inlämnad. Imorgon måste jag få någon form av ording på lägenheten så att jag faktiskt vill komma tillbaka. Imorgon är dagen då allt händer. 

Jag är extremt nervös inför tentan, just nu känns det inte som om jag kommer att klara det. Just nu är allt bara skit. Klockan är halv nio. Jag lägger mig om max en och en halv timme. Försöka att gå upp vid nio är mitt mål, då har jag fyra timmar innan jag måste åka hemifrån, då hinner jag plugga lite mer. Men jag är fortfarande nervös, som fan. 

Om ni missade det så var den International suit up day den 13 oktober. Kostymerna är fortfarande kvar i Värmland, så jag fick improvisera lite. Såhär såg jag ut, och jag måste ändå säga att jag blev ganska nöjd. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0