Freedom!

Jag är hemma. Verkligen hem hemma. Värmland. Den lycka jag känner är svår att förklara. Jag kom in genom dörren, tog ett djupt andetag och utbrast "Män gu va gôtt de dôfter da!". Man tänker inte på hur de doftar (alternativt luktar) när man bor där, men har man varit borta ett tag...
Jag upptäckte snabbt alla förändringar som pappa gjort, lite bordsflyttning, lite ljus här och där, flera tavlor på väggarna. Jag gillade det, det var kul att se att han har anpassat sig till att bo själv. 

Här i Värmland har hösten kommit snabbt däremot. I Linköping finns ändå de flesta löven kvar på träden, solen skiner och det är inte riktigt så kallt ute. HAH! Här regnar det i dag, och backen är fylld av löv! Jag hoppas bara att jag tog med kläder som klarar av detta väder...Som tur är har jag lite kavajer och sånt i garderoben som jag kan använda... hihi. 

Nä nu kan jag inte sitta här längre, jag har en krönika att skriva (funderar på att skriva om Värmland <3) och så måste jag göra mig iordning för stan! Och skolan! (Besöka gymnasieskolan kommer att bli kul!)


Kommentarer
Anna Fahlgren

Det är så att jag har en tävling som går ut på att de som är intresserade får kommentera ett inlägg och är sedan med i utlottningen där priset är en länkning i ett inlägg.

För dem som vill öka sin bloggstatestik, med tanke på att jag har 2000-2300 läsare om dagen så kan detta vara ett bra sätt att få fler läsare!



http://fahlgrenanna.blogg.se/2011/october/tavling.html



Eller kanske ett traditionellt länkbyte? Kommentera!

2011-10-18 @ 17:53:44
URL: http://fahlgrenanna.blogg.se/
Camilla

Men eller hur! speciellt våra luncher ute i solen, med vår standardpizza och iste.Tillbaka! :D

2011-10-18 @ 19:00:14
URL: http://cammies.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0