intensiva veckor

Tenta-p börjar den 17oktober, med en tenta i Anatomi och Fysiologi. Vilket innbär att jag kommer ha några intensiva veckor framför mig, fyllda med plugg. Och jag måste samtidigt hålla ordning hemma. 

Var hos tandläkare i fredags, fick reda på att jag hade hål, bokade tid på lördag för att laga det. På lördagen fick jag en annan tandläkare som inte bara berättade för mig att mina visdomständer i underkäken har kommit upp, varav en av dem har lagt sig ner och kanske, men förmodligen inte, kan leda till inflammation i tandköttet. Hon sa även att jag inte behöver laga hålet om jag bara tandtrådar och munsköljar mer, för då kan det läka av sig själv mha flouret. Om jag hade lagat hålet skulle det bara öka risken för att få fler hål i samma tand. 

Så jag var lite glad när jag gick därifrån. 

Och nu ska jag börja plugga, eller ja, äta, sen plugga.


Kommentarer
daniela

babe, mer updateringar och kanske bara kanske lite mer bilder :P :D :D



Fan, kanske skulle kunna kma hälsa på ngn gng? (A) (A)

2011-10-13 @ 20:31:42
URL: http://thesethings.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0