Mycket snack och lite handling

Rubriken beskriver mig ganska bra, om man tittar på de senaste veckorna i alla fall. Att helt plötsligt vara tvungen att plugga stenhårt kommer faktiskt som en chock för mig. Samtidigt vet jag att det är det enda sättet att klara av tentan på måndag. Anatomi och Fysiologi, en otroligt intressant kurs, men något svår. 

En timme efter tentan går tåget hem mot Värmland, åh underbara värmland. Där väntar ett fullspäckat schema med skolbesök, kompisträffar, shopping, släktbesök och plugg inför skrivningen som jag har på fredagen. Skulle ha gått på hockey, men just de dagarna jag är hemma spelas ingen FBK-match. 

På tal om hockey, vad fan händer med färjestad?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0