Catanova

Mästerkatten i stövlar. Det var jag och korre, samt massa småbarn med föräldrar. Vi hade roligast. Är det vi som är knäppa eller barnen som inte har någon humor längre? Hur som helst var filmen jättebra, fylld med min typ av skämt och repliker. 

"Jag är en stor, stor älskare. Hehe, jag lovar"
"Hon har varit en stygg, stygg kisse"
Vart väl mina favoriter, även om det fanns många fler (som nu tycks ha försvunnit ur mitt huvud). 

Mästerkatten är charmig och underhållande med glimten i ögat, en riktig catanova helt enkelt. Man kan inte låta bli att älska honom, speciellt när han ser på en med de där stora, bruna ögonen....

Och eftersom de lyckas få med lite kärlek i filmen så passar den mig utmärkt! Man kan aldrig få nog av kärlek! 

Påtal om kärlek så spelar de Monsoon på Karlstads nya radio just nu. Vem har sagt att man inte kan resa i tiden? För just nu är jag 15 år igen. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0