en helt vanlig dag...

... så stryker jag 25 skjortor, omorganiserar garderoben, syr gardiner och lagar fläskfilé.
Vissa dagar får man en knäpp, idag var en sådan dag. Jag såg min skjorthög i garderoben, mindes tillbaka på när jag försökte hitta en som inte var skrynklig när jag stressade till skolan, och fick nog. Det låter kanske som en bra idé att stryka skjortan när du ska använda den, men det finns inte tid till det! Så därför omorganiserade jag min garderob så att jag kunde hänga upp skjortorna istället. Snyggt blev det, och snygg kommer jag att bli nu när jag kan använda mina skjortor igen. 

Gardinerna... hittade jag i garderoben. Och jag blev trött på de som jag hade uppe så det var bara att trä symaskin och börja nåla upp dem. 

Fläskfilén.. har jag inte börjat på än. Måste ner till ICA och köpa champinjoner, annars känns det inte värt det. 

Sen har jag såklart haft på Darin och The Rasmus hela dagen på tv:n, man måste ju ha musik!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0