Good old days




Taking a walk down memory lane. Letar man i lite lådor så hittar man snart gamla skolfoton. De äldsta jag har med mig här i Linköping är från gymnasiet, men snart ska även låg-, mellan-, och högstadiet komma hit också. 

Fotot ovan är från andra året på gymnasiet. Det gjorde mig lite sugen på att klippa håret kort igen. Jag gillade det, även om det drev mig till vansinne när jag var tvungen att ha 17 hårnålar för att sätta upp det i en hästsvans. Och det går ju inte att göra allt för mycket med det när det är så kort heller... Men jag blir ändå sugen. Jag sparade bara ut håret för att jag skulle kunna göra något snyggt med det på balen. Nu har balen varit. 

Och under sommaren är det skönt att inte ha allt för långt hår... Jag gör såhär, i april behöver jag klippa mig, då kan jag bestämma mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0