Things to do before I die

Jag kollade igenom några skrivblock som jag har liggandes i lägenheten och hittade en lista. Things to do before I die. Just nu är jag uppe i 30 saker, varav 4 (snart 5) är avklarade. Listan kommer att bli längre, för när man väl börjar prata med någon om den så kommer man på fler saker man vill göra. Men för tillfället är den bara 30 things lång. 

Här kommer den. Sakerna är inte listade på något speciellt sätt, dvs det som är längst upp är inte det som jag vill göra mest, och det som är längst ner är inte det som jag vill göra minst. 

1. Skaffa en tatuering
2. Åka tjejvasan 
3. Besöka Canada
4. Få en novell publicerad
5. Åka till Italien igen - avklarad, mars 2011
6. Skriva en hel bok
7. Flytta från Karlstad - avklarad, 16 augusti 2012, Linköping
8. Bo utomlands i minst ett halvår
9. Lära mig finska
10. Lära mig basic ryska
11. Se tokio hotel igen
12. Gå på en Dima Bilan konsert
13. Gå på en The Rasmus konsert
14. Läsa klart alla böcker i A series of unfortunate events
15. Söka till Cambridge universitet - det blev Linköping istället
16. Skaffa katt
17. Få en blomma att överleva - avklarad, 2 år, still going strong
18. Publicera en bild (i tidning el. liknande)
19. Få mvg i matte A-E - avklarad, + breddning
20. Skaffa ett fadderbarn
21. Vinna mer än 100 kr på triss
22. Gifta mig och få barn
23. Provköra en lamborghini, en gul en
24. Vinna mer än ett set mot pappa i badminton
25. Boka upp mig en hel vecka med vänner
26. Övervinna rädslan för vatten
27. Ta mig ur mitt skal
28. Våga hoppa
29. Duscha i ett vattenfall
30. Besök Venedig under karnevalen

Något mer som borde läggas till på listan?


Kommentarer
Camilla

Du, jag, Venedig! ;) Ditt vill jag igen, för en lite längre period och utan att behöva åka de där hemska färjorna..

2012-02-05 @ 10:40:32
URL: http://cammies.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0