Helg, äntligen!

Kom hem runt två inatt efter en ganska härlig kväll. Det vart både sittning, mellanfest och kravall, helt ok, men tappade danslusten vid halv ett. Mellanfesten var nog höjdpunkten på kvällen, och efter några väl framlagda argument så bestämde jag mig för att åka till Sälen med en del av klassen. 

Idag är man såklart lagom sliten så jag spenderar denna kväll med en bra film, skön soffa och en Marabou Premium Mint =)

Har förresten börjat fundera på design till min tatuering som ska göras någon gång detta år. Har till och med bestämt mig. Att photoshopa ihop en snygg bild visade sig vara svårare än väntat, men det ger en idé för hur det kommer att se ut. Om jag hade en scanner hade jag kunnat fixa in bilden jag tecknat, men... det har jag inte. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0