kvällen efter tentan

För ungefär tre timmar sedan gick jag ut ur tentasalen. På väg dit så sken solen och jag sjöng "Solen skiner över kallstá, forsling kommer inte vinna" för mig själv på cykeln. Det kändes bra. Väl inne i tentasalen var jag superpepp och kände att "det här kan jag fan klara" . När jag cyklade hem var det kallt, mörkt och ensamt. Då var jag inte lika kaxig. 

Snacka om att det var skönt att få komma in genom dörren, byta om till mjukis, värma lite oboy och sätta sig framför tv:n. Nu är det gladiatorerna på fyran, (jag var på semifinalen när den spelades in, vet att vi blev filmade, men de kan ju ha klippt bort oss) och efter det ska jag försöka sätta mig in i Morden i Midsomer, som jag missar första halvtimmen av. 

bästa kommentaren ikväll i Gladiatorerna: Nej, är du skadad på riktigt?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0