Queen of stök

För några dagar sedan städade jag lägenheten. Om man ser lägenheten nu så kan man tro att jag ljuger. Därför utnämner jag mig själv till Queen of Stök. Jag måste verkligen skärpa mig....

Typ som att jag måste få ordning på mina energinivåer. Låt mig framställa ett exempel...
Före föreläsning: Pigg, äter en kaka, glad
10 min in i föreläsningen: Börjar tappa fokus, känner mig sliten
30 min in i... : Sluter ögonen och somnar nästan. 
Rast: Sover. 
5 min innan föreläsning börjar igen: Börjar skratta, piggheten kommer tillbaka
Resten av föreläsningen: Har en låt på hjärnan, sitter och studsar, skrattar och mår allmänt bra. 
Detta upprepas ungefär fem ggr per dag (byt ut föreläsning mot lektion, tv-tittande, you name it). 
Börjar jag tröttna på det? Ibland, ja, definitivt. 

Men men, dags att ta tag i bostaden. Drar på lite musik på tv:n och drar upp energinivån.

Musiktips: http://soundcloud.com/lunatic-lumberjacks/lunatic-lumberjacks-be-free


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0