Renovering

Det började på fredag kväll och kommer att fortsätta i minst två dagar till. Vad för nåt? Renoveringen av min lägenhet. Eller ja, renovering och renovering, det är ommålning och ommöblering av kök och vardags/sovrum som gäller. Köket är redan klart, v/s-rummet har jag kommit ungefär en fjärdedel på. 

Jag är trött, sliten, och vill så gärna bli klar med detta. Så det är bara att hänga i. Imorgon ska jag måla, på fredag tar jag bort tejpen, skyddsplasten, skyddspappen och allt annat, dammsuger, ställer tillbaka alla möbler där de ska vara och skapar ordning i vardagen igen. Fast jag är lite sugen på att möblera om, så nu ska jag börja fundera på om det finns mer än ett sätt att möblera min lägenhet på....




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0