Två "lugna" veckor

För ungefär en månad sedan avslutade jag första året på universitetet. Sedan dess har jag åkt runt fan överallt. Karlstad, Eskilstuna, London, Eskilstuna, Karlstad, Stockholm, Trosa, Linköping, Eskilstuna, och nu Linköping igen. Den här gången stannar jag i ungefär två veckor, sen drar jag till Karlstad igen. Vad var det där om att man skulle slappa på sommaren?

I helgen ska jag förmodligen måla om köket, och kanske börja lite med vardagsrummet. Så det blir inte mycket sitta-still här hemma heller. Redan idag var jag uppe 08.20 och åt frukost, en timme och tjugo min senare var jag ute och gick 4.5 km. Sen ska jag mäta garderoben och titta lite i förrådet, för imorgon ska jag till IKEA och handla lite grejer. 

Hur intressant som helst, jag vet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0