Vad hände?

Sommarlovet är snart slut, 2 ½ vecka kvar om jag räknat rätt. Så går det när man har omtenta och har anmält sig för att vara fadder under nolle-p. Den 13:e börjar jag igen med tenta och dagen därefter börjar nolle-p. Så underbart! 

Den senaste veckan har spenderats med pojkvännen, men idag vart det dags för honom att åka hem igen. Det är alltid lika svårt för mig att säga hejdå, men jag börjar vänja mig. 

För mig kommer denna dag erbjuda ett diskberg, lite blåbärsplockning, lite bakning och förhoppningsvis lite solsken. Det blir inte så mycket mer spännande än så. 

Jag borde väl säga något om vad dålig jag är på att uppdatera, men varför ska jag blogga om jag inte har något särskilt att blogga om?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0