8 sanningar, med kommentarer

Från min bilddagbok 2010, kommenterat 2012

1. ljudet av skridskor mot isen är det bästa som finns

Fortfarande sant, delar dock plats med en viss persons röst

2. jag är svag för småbarn och katter

Jag blir sådär: Aaaaww titta på tissetatten, va söt, naaaw. Eller: Amen gud så söt en kan va då, jaa-a. 

3. Vill flytta till Kanada när jag blir äldre

Halvsant. Visst vore det kul, och om chansen uppkom skulle jag definitivt tänka över det. Men det beror helt på omständigheterna. 

4. Om ett till tre år ska jag åka tjejvasan med mamma

Kommer inte att hända. Men jag tänker åka tjejvasan för mamma istället. 

5. Jag ska söka in till Cambridge University
Nä, det där hände ju inte heller. Jag nöjer mig med Linköping. 

6. Jag har ingen aning om vad jag vill utbilda mig till efter gymnasiet
Det bestämde jag mig två månader senare, och jag kom in på det programmet och har precis läst första året

7. Har ambitionen att skriva en bok och publicera den
Den ambitionen finns fortfarande kvar, men skrivlusten vill inte komma till mig. 

8. Jag älskar mina föräldrar och min storebror
En självklarhet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0