Jag kan, jag vill, men bör inte.

Solen skiner ute. Det är varmt. Jag vill ut, jag kan gå ut, men det är inte en sådär jättebra idé. För på onsdag har jag en dugga, en dugga som jag måste få minst 3/12 p på för att bli godkänd, men gärna 5 p, då får jag en fyra. No problem tänker man, sen inser man att det är på det svåra kapitlet inom programmering. Okej, tänker man då, jag kan kolla på de gamla duggorna och kolla på svaren från dem. Men nej, för de har inte lagt upp svaren på de uppgifterna, bara på de som innehåller kod. F.U! 

Så därför sitter jag inne idag och pluggar som fan. Det vore inte helt fel att få en femma, men jag får nog nöja med med fyra på duggorna och försöka höja mig med projektet.  Jag kanske öppnar balkongdörren för att få in lite luft och kanske få lite sol på mig. 

Orsaken till den dåliga uppdateringen är helt enkelt skola. Och det faktum att jag försöker ha ett liv utanför internet... hah good luck with that. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0