Fucked up

Idag har jag en sån där dag då man bara vill skita i allt och ligga i sängen hela dagen. Jag har panik inför ena tentan, jag har ont i magen, jag är trött och min humörkurva går bara neråt. Igår hade jag en underbar kväll, jag kom inte hem förrän vid tolv och då mådde jag bra. Nu vet jag inte vad som har hänt. Får nog baka en kladdkaka, då brukar allt bli bättre. 


Highlight of the day som fick mig att börja skratta: Min mp3 som varit död och begraven i två år fick liv i sig igen. Det visade sig att det var usb-kabeln som det var fel på, så när jag bytte kunde jag ladda upp batteriet igen. Helt sjukt. Helt underbart.


Kommentarer
Mathilda

Word!

2012-05-26 @ 16:16:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0