A mess on the outside

"Say you'll stay
'Cause it's more than just an ordinary day
Before you go
There is something that you need to let me know
Before you leave
However cruel your answer is
Be honest, please
I'm waiting on my knees

Will you stand by me finally?
The day when we grow old
Would you fall asleep right next to me?
When my hands are cold "

I'm a mess. Min lägenhet har uppnått en ny nivå av stökighet, humörsvängningarna har börjat igen och jag tvingas sitta inne och plugga när det är 25 grader och strålande sol ute. 

Men trots det så mår jag otroligt bra. Skolan är snart slut, bara en vecka kvar. Det är sommar!! På riktigt! Jag har planerat hela juni månad, som kommer att bli så jävla underbar. Och jag är kär. Och då kan man ju inte må dåligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0