körkortsteori

Körkortsteori är kul. Helt seriöst, jag tycker att det är jättekul att sitta med de där testerna på kvällarna och sedan på körlektionen få beröm för att jag är så duktig med teorin. Tänk om det kunde gå lika bra med körningen... fast jag ska ju inte klaga, det går ändå ganska bra för mig. Med rätt inställning och lite jävlar anamma (eller kanske lite sisu) så kommer jag att ha det där körkortet innan jul! Perfekt julklapp till mig själv! 

Har ju redan bokat uppkörning och teoriprov så nu får jag ju se till att vara klar tills dess ;) 

Det blir inte så mycket uppdateringar just nu, mest för att jag med skolan och körningen har ganska mycket att göra. Och så har jag några personliga prövningar att ta mig igenom. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0