By Request

Har fått en liten tillsägelse av en kompis att jag bör uppdatera bloggen lite oftare, framförallt med bilder. Jag tänkte att jag då kan passa på att slänga upp några bilder från mina promenader längs med stångån som jag gått på under sommaren (den lilla tid som jag var i Linköping). 





Om man har turen kan det vara så fint när man går längs med ån. Har man otur är det mulet och bara GRÅTT. Men det tänker jag inte lägga upp någon bild på, då blir man ju lite deppig. 

Ska väl vara sjyst någon dag här och slänga upp bilder på lägenheten, hur den ser ut nu när jag målat den. (Hint: It's awesome!)

Är du nöjd nu C? ;)


Kommentarer
Camilla

NÖJD :D

Men mera, mera ;)

2012-09-11 @ 10:32:12
URL: http://cammies.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0