Film: How to deal

 

Har precis sett en film som fick mig att börja gråta. Det är ett väldigt bra betyg från mig! 
How to deal, (se trailer ovan) hade allt. Lite skandaler, kärleksförklaringar och massa kyssar!! Sen är jag säkert lite överkänslig idag vilket gör filmen ännu bättre, men ändå..

Jag kan inte riktigt förklara vad den handlar om, se trailern! Rekommenderar den starkt!

Passar bäst med: Ben & Jerrys Chunky monkey
Ses helst ihop med: Tjejkompis, pojk/flickvän, alternativt ensam i mörkret med en filt och tända ljus
Typ av film: Romantik, drama med lite komiska inslag
Se även på : A walk to remember, så får du en perfekt filmkväll. Men förbered dig på tårar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0