städhelg

Den här helgen är det massa städ som gäller! Hela lägenheten ska bli städad. Har samlat på mig lite disk, smutsiga kläder och diverse annat som nu ska försvinna. Allmänt stökigt är det helt enkelt.

Tänkte rensa vattenlåset under tvättstället till och med. Synd bara att koppen och allt annat man ska lossa på sitter som berget... efter att ha försökt få loss det i tjugo minuter har jag ont i händerna och vattenlåset är fortfarande inte rensat.... perfekt.

Fast det är trots allt den perfekta helgen att städa, för det har regnat från kl 15 igår och ska fortsätta till ca 14.00 imorgon. Och pojkvännen är bortrest. Och det är stökigt hemma. Och jag har inget skolarbete som måste vara klart i veckan. Och jag har inga andra aktiviteter att närvara på...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0