PMS

Fan vad jag älskar PMS! - Said no girl ever.

Den där tiden då minsta lilla grej kan få mig att spåra ur totalt. Då en bebis kan få mig att storböla, en cs-bot kan få mig att stänga av datorn och kasta headsetet i soffan och några få ord kan få mig att tvivla på mig själv och hela min världsbild. Jag kan få panik över småsaker, tro att världen kommer att gå under och att jag kommer förlora alla jag älskar. Och gud förbjude att något inte är som det ska, minsta lilla sak som är ovanlig kan få mig att noja över det i dagar. Att övertänka saker är jag väldigt bra på också. Att tolka en liten sak som en stor sak. (att göra en höna av en fjäder).

Jo, för jag älskar när jag är sån. Not. Tur att det är över om någon dag. Typ på söndag.

Där har ni orsaken till att jag inte uppdaterat på några dagar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0