Alice

Nu när tenta-p är slut får jag göra vad jag vill. Jag är ledig i två veckor och slipper tänka på något alls. Inatt kom jag hem vid 4 efter en utekväll med tjejerna. Då tyckte jag att det var ok att sova till 12. Sen började jag städa förrådet, åt våfflor och spelade Alice i en timme. Sedan blev jag inspirerad, klänningen i Alice är såå snygg, jag vill ha en likadan. Tror att det kan bli min halloweenkostym i år. 

Så jag tecknade lite. Ska ge mig in på ett riktigt projekt i veckan, och då är det bäst att ha värmt upp lite innan. 



hur klänningen ser ut i spelet:
http://images5.fanpop.com/image/photos/25800000/Alice-Madness-Returns-alice-madness-returns-25852811-1600-1200.jpg

Btw, om ni inte har spelat Alice: Madness returns, gör det nu! Hur kul som helst! Finns på cdon för typ 30 spänn. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0