Lite sommar, lite plugg

Tiden går allt för fort. Det känns som om jag alldeles nyss började läse-p, men om några veckor är det tenta-p igen. Sen kommer sommaren.... inget sommarjobb har jag fått tag i, men jag kommer nog kunna fylla veckorna med massa roliga grejer. Det blir en tripp till Göteborg för att se på Gyllene tider, och sen kanske jag drar till England för att hälsa på släkten. Och så ska jag sola, träna, skriva och ha kul. Mitt mål efter sommaren: Att inte ångra något. Och att klara av att jogga en mil. 

Lite random bild, trombocyter från en labb som vi hade för någon vecka sedan. Funderar på att beställa förstoringar av några av bilderna och sätta upp hemma. De var ganska coola faktiskt =)


 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0